amk julkaisut B sarja markkinointikansi.jpg
tyhja_banneri.jpg
  Rajala, Maria
  Terveydenhoitajan työn palvelun laatu asiakkaiden arvioimana Rovaniemen kaupungin lastenneuvoloissa
   
  Vanha sarja B. Opinnäytteitä. Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvailla asiakaslähtöisesti terveydenhoitajien antaman palvelun laatua Rovaniemen kaupungin lastenneuvoloissa. Lisäksi selvitettiin, miten asiakkaat haluaisivat kehittää lastenneuvolapalveluja. Terveydenhoitajan työn palvelun laatua arvioidaan palvelun laadun ulottuvuuksien: saavutettavuus, vuorovaikutus ja asiakaskohtelu, luotettavuus ja uskottavuus, jatkuvuus ja palveluyksikön fyysinen ympäristö avulla. Palveluteoreettinen viitekehys muotoutui kirjallisuuden ja aikaisempien tutkimusten perusteella. Tutkimusmenetelmänä käytettiin samanaikaista triangulaatiota, jossa ensisijaisena lähestymistapana oli määrällinen tutkimusote.
   
  Lue lisää.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
Verkkopalvelumme käyttää evästeitä, lue lisää. Jatkamalla sivuston selailua hyväksyt evästeiden käytön. [Hyväksyn ehdot]
OK