amk merivirta B 21 2013 some.jpg
tyhja_banneri.jpg
  Minttu Merivirta (toim.)
  Sosiaalisen median työkalupakki – Opas luovien alojen yrittäjille some-viestinnän tehostamiseen
   
  Creative Edge on vuosina 2011–2013 toteutettu kansainvälinen hanke, jonka pääasiallisena tavoitteena on ollut saada luovan alan organisaatiot ja yritykset kansainvälisille markkinoille. Hankkeessa toteutettu pohjoisen Euroopan osaamisviennin foorumi, MyCreativeEdge.eu-sivusto, avattiin kesällä 2013. Sivusto antaa luovan alan osaajille mahdollisuuden markkinoida osaamistaan ja tarjoamiaan palveluja ja muille yrityksille puolestaan mahdollisuuden löytää toiminnassaan tarvitsemiaan luovan alan ammattilaisia.

Yhtenä etuna MyCreativeEdge-sivustolle rekisteröityneet ovat päässeet käsiksi sosiaalisen median työkalupakkiin. Sosiaalinen media tarjoaa useita erilaisia väyliä olla yhteydessä asiakkaisiin, esitellä omaa toimintaa, verkostoitua ja tehdä brändiään tutuksi.

Tässä julkaisussa kyseinen työkalupakki esitetään täysin uudessa ja visuaalisemmassa muodossa. Työkalupakkiin pääsee nyt kurkistamaan ilman minkäänlaista rekisteröitymistä. Sisältöä on jaoteltu hyötynäkökulman ja käytettävyyden näkökumista, joten jokainen yrittäjä voi helposti löytää omaa toimintaa parhaiten tukevat sosiaalisen median palvelut.
   
 

Linkki sähköiseen julkaisuun

Julkaisu on ilmestynyt myös englanniksi painettuna ja sähköisenä julkaisuna.

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
Verkkopalvelumme käyttää evästeitä, lue lisää. Jatkamalla sivuston selailua hyväksyt evästeiden käytön. [Hyväksyn ehdot]
OK